MÅNDAG 301109

sista dagen i november dårå, har kör idag ju så slutar väldigt sent. så idag blir det bara ett inlägg. snart ska vi ha redovisning i kommunikation sen gympa och då är det redskap, amanda e väldigt lycklig för d, haha :D sen börjar då kören. och det regnar idag igen, ovnaligt? nej verkligen inte. men malin sa en sak igår som jag aldrig har hört förut, om det regnar på "andersdagen" alltså idag så blir det fint väder på julafton, det är en myt men man kan ju alltid hoppas, så idag när det regnar så gör det mig ingenting, hihi. och imorgon börjar julkalender, yeey! verkar skitdålig men man är ju inte liten längre, dom små gillar den säkert. nu ska jag hjälpa amanda o skaffa blogg, det va påå tiden höhö! puss på er ♥


Kommentarer
Postat av: amanda

höhöh redskap gillar vi :D mm du ska hjälpa mig nuuu så sluta skriva på din egna blogg!! :( <3

2009-11-30 @ 12:09:29

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0