som besatt!

julkalenderna 1996 handlade om dethär slottet, det är den bästa julkalendern som finns enligt mig. kom ihåg hur många gånger jag lånade den på bibioteket och olika videobutiker när jag var liten, jag var besatt av den redan då! så pratade jag och nicolina om den i måndags och jag vet inte hur vi kom in på det men hon hade iallafall den filmen! så gullig som hon är så hade hon med sig den till skolan i tisdag! det ända jag gjorde va ju att kolla på den, ska faktiskt kolla på den snart. någon gång när jag har bil så ska jag åka ner och kolla på slottet "live" haha, det är ett måste för fan :D här kommer lite bilder för er som gillar "mysteriet på greveholm" lika mycket som jag!

      


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0