SÖNDAG 221109

tjodelo.

jag gillar verkligen söndagar! har bara varit hemma och chillat med nicoline idag. har knappt gått ut. igår blev det ändrade planer rätt så fort. vi skulle ju chilla och började kolla på the prom night som verkade skitbra men lite läskig. sen ringde fredrika och undra om vi ville med på fest, så vi tänkte lite och helt slötsligt så stod vi och sminka oss. från att ligga döda i soffan till musik på högsta volym haha blev typ yr. så tog vi bussen till kba igen och när vi kommer dit så har några gubbar slängt ut alla och ringt polisen för att dom inte kunde sova, vafan det e lördag och klockan va halv elva typ :O så det va lite surt men till slut så drog vi hem till mig istället. stog först och väntade på en buss som aldrig kom så mamma fick hämta oss :) så när vi kom hem va vi så jäkla hungrig (mat är bäst på natten som jag har sagt tusen ggr innan)  så vi gör lite mackor och kollar på film, gissa vilken, pelle svanslös och skattjakten det va min favvofilm när jag va liten, hihi.

idag så började det med att nico väcker mig och säger att klockan e 2!!!!!! :O jag blev typ klarvaken och kollar på klockan och ser att den bara e 12 -.- sen kolla vi film igen och sen vid 2 åt vi frukost. sen fixade vi mitt rum, från lila till rött med stjärndrapperi:D nu ska jag äta lite sen kolla på tv i mitt mysiga rum,slutar 8 imorgon så ska försöka lägga mig tidigt. hoppas ni har haft en bra helg puss

     

före                              efter     





i bussen påväg till kba                     

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0