TISDAG 031109

tjodelo.

kom precis hem från praktiken, gick bra som vanligt :) hade min första hela lektion idag. den handlade om hur en bra kompis är. barnen tyckte det va kul och det gick bättre än väntat faktiskt. satt helt tysta och målade, så jag e nöjd :D sen vid ett kom marie och vi satt och pratade till 2, då jag gick hem och nu ska jag hitta en aktivitet tills imorgon, hm, brist på fantasi just nu! igår va det grannfejden på tv, har aldrig kollat på det men igår va jag ju tvungen. det va ju från kungsbacka !!!! eller a i särö men vafan haha :D kollade 20 min sen va det så jäkla tråkigt. nu ska jag ta lite mat och sen måste jag plugga, ska göra klart hemtentan i psykologi. och igår fick vi våra skolkataloger, yeey gissa om jag kolla i den i 2 timmar igår,haha. hörs kanske senare puss ♥


Kommentarer
Postat av: malin

jag måste få se din skolkatalog nästa gång vi ses :D

åhh jag vill bli konstnär, tack gumman!

2009-11-03 @ 16:11:49
URL: http://whitestrawberry.blogg.se/inspiration

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0