TISDAG 101109

                                                                   tjodelo.

kom precis hem från prakitiken, gick bra, har verkligen saknat barnen. men jag har inte sovit så mycket i natt, hostade så att jag fick huvudvärk. men imorse orkade jag ändå gå upp tidigt, vaknade halv 7 och tro det eller ej men jag tog på träningskläder och gick ut (i regnet!) och gick i  30 min. va faktiskt skitgött så ska försöka göra det imorgon oxå,  så lyssnade jag på den bästa låten just nu om och om igen, så jäkla bra e den!den e inte ny, den finns med på oc säsong 2. ni får den härunder sen. det känns som att det är jäkligt mycket att göra nu sista praktikveckan, hemtenta, göra klart häfte till eng. nationella och praktikuppgifter. så nu får jag väl gå och göra klart dom, puss ♥

 


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0