TORSDAG 121109

imorgon är sista dan på praktiken, jag kmr nog börjar gråta. det har gått så jäkla fort, känns som att det va några dagar sen jag stog där och knappt kunde barnens namn! helt sjukt är det. jag ahde min sista lektion idag också. barnen kollade på en film igår så gick igenom den idag, frågade vad dom kom ihåg den och sen fick dom måla och skriva. riktigt duktiga är dom! sen efter praktiken mötte jag mamma och vi fikade, kollade på present ill min kusin och till min handledare och sen köpte jag EMDs julskiva! wohoo, har inte lyssnat så mycket men en låt har jag hunnit fastna för, halleluja. ni får den längst ner i inlägget och lyssna!! imorgon öppnar jul på liseberg att jag ska dit eller! knäckäpplen som jag har längtat efter i ett år! jag skulle bytt till julsaker nu i helgen i mitt rum men känner inte att jag hinner det, då ska man ju städa ordentligt och skit, tar detnästa helg, då det bara är en veckan kvar till första advent! det känns alltid som att man precis hinner sätta upp sina julsaker innan man ska ta ner dom och julen är över, men jag har redan julpysslat 3-4 gånger och lyssnar på julmusik nästan varje dag eller aa, last christmas som jag aldrig får nog av! nu ska jag gå ner och fixa det sista inför imorgon, hade bra och glöm nu inte att lyssna på låten under! pussar ♥


Kommentarer
Postat av: malin

jag tycker den blå är fin också :D

HAHAHA , tönt du har ju alla på facebook ;) jag har typ ingen på facebook xD

2009-11-12 @ 21:33:54
URL: http://whitestrawberry.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0