FREDAG 301009

tjodelo.

är med nicoline nu, har precis varit och shoppat lite, köpte en t-shirt och ett rött läppstift tills imorgon yeey :D kmr se exakt likadana ut och det kmr bli grymt. gissa vad som låg i brevlådan idag? SKOLKORTEN fan va glad jag blev men sen när jag öppnade så tänkte jag, va det dethär som jag har längtat efter varje minut sen vi tog kortet? men det kunde ha blivit mycket värre, får se det så ;) haha. ikväll vet jag inte vad som händer än, kanske ska hänga med nico och hennes kompisar och göra något, kolla idol kanske men inte lika kul nu när inte nicklas är med :(

jag glömde skriva en sak som hände igår. när jag och mamma va i gbg så skulle vi gå bort till bilen och vem möter vi ? glenn hysèn haha han typ mörkte att vi råglodde på han, det va nog inte så svårt att missa.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0