jag vet att du vill

fan va jag längtar tills det blir jul, tänk va mysigt att ta fram ljusstakar, julstjärnor och massa tomtar och lyssna på julmusik. när det är kallt och man sitter där inne och kollar på en mysig film under filten och kollar ut på snön som faller ner. när man bakar pepparkakor, lussekatter och julgodis. pysslar julpyssel, små tomtar och julgranskramsl.när det är lucia och man står för hela skolan och sjunger, i vita, långa klänningar och ljus i handen. och när man klär granen, lägger klapparna under och vet att det bara är några dagar kvar till julafton, då det blir massa god julmat, julskina och ris ala malta och när man får öppna alla paket som bara har legat och stirrat på en i flera dagar och kolla på kalle anka. fan vad jag längtar!


Kommentarer
Postat av: malin

Åh vad jag längtar!

Jag kan inte vänta till jul, det är för långt :(

2009-10-20 @ 20:49:12
URL: http://whitestrawberry.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0