LÖRDAG 101009

go morgon!

satte mig precis vid datan nu, blev väckt av telefonen som vanligt, det är bland det värsta på morgonen, vakna av att telefonen ringer.NÄR MAN EGENTLIGEN KAN SOVA LÄNGRE!!! och det hugger fortfarande i hjärtat, eller bröstet mena jag. men inget kan stoppa mig från liseberg idag med amanda :D ♥
igår kom jonas hit. vi kollade på idol och hade det mysigt :) sen drog han hem vid 2-tiden och det tog la 2 minuter för mig att somna. och nicklas gick vidare igår, jag röstade bara en gång haha :D grym va han, seriöst han ägde alla igår, och tack för att karolina åkte ut. hon sög verkligen.

nu ska jag snart åka ner till akuten, måste kolla vad det är med att det hugger när jag andas. hoppas bara inte att dom kommer ta blodprov, då kommer jag ju svimma. aja, hörs sen puss ♥



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0