LÖRDAG 171009

tjodelo

har lite ont i halsen idag men annars bra. ska snart åka bort och städa om jag okrar, haha. man blir latare för varje dag som tomas pettersson sa igår :D grym va han!

föreställningen gick skitbra, va nervös och sånt innan men det hör ju till och vi skulle ju dans i en låt och trodde att jag skulle halcka eller sätta mig på någon( brukar vara typiskt mej ) men allt gick prima, synd bara att det bara var en föreställingen när man har övat och kan det perfekt. menmen, det va skitkul igår iallafall :D sen när tramsgänget va klara så uppträdde tomas pettersson och då stannade vi och kollade på han. han va ju helbra! skrattade så jag fick ont i magen och mina käkar typ gör skitont haha! sen när jag kom hem käkade jag lite mat, mat är alltid bäst på kvällen har jag märkt! sen skulle jag ta och kolla på ett oc-avsnitt men hann la kolla typ 7 minuter sen somnade jag, haha.



i loungen efter föreställningen då alla var helt slut typ

Kommentarer
Postat av: gab

testar bara !

2009-10-17 @ 12:04:51
URL: http://blondyouknow.blogg.se/
Postat av: Malin

låter kul! älskar och saknar dig mer din sötsak!

2009-10-17 @ 12:48:38
URL: http://whitestrawberry.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0