SÖNDAG 031009

nu ska jag snart iväg för att städa. skulle gjort det i fredas först men orkade inte och igår men då hann jag inte så nu måste jag. lindèn va ju här igår och vi ahde skitkul eller iaf jag, haha. jag & malin spelade eyetoy och jag har sån jävla träningsvärk va, mina armar shit. sen sjöng vi singstar och det gick skitbra, idol nästa :D sen kollade vi på de vuxna med björn gustafsson, fan va snygg han e där va,haha spelade fram och tbx där han va med, så gullig va. speciellt där på flakmoppen när hon den franska saken sitter bakom. har alltid skitkul med dig malin, älskar dig♥
sen när dom hade åkt hem så kollade jag på några desperate housiewifes avsnitt, när gabrielle & carlos blir av med barnet, när mamma tar tillbaka det, de e lika hemskt varje gång.
idag ska jag plugga och sen plugga igen,  men nu msåte jag åka bort och städa, hörs sen♥


Kommentarer
Postat av: Malin

har alltid lika kul med dig älskling (L) får ses snart igen och göra bort oss på eye toy ;) älskar dig ,

2009-10-05 @ 18:35:06

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0