TISDAG 271009

jag är skittrött idag! jobbade ju igår och gick upp halv 9 idag för att åka och träna. så nu ska jag bara ta det lugnt för ikväll är det ju match, ifk-halmstad :D jag har ju inget blåvitt typ :O hittade en sjal men det kommer säkert vara skitkallt så att jag måste ta halsduk haha så jag kör på blå-vita naglar, dom komemr synas jäkligt mycket ;D
 igårkväll fick jag värsta konstiga rycket, jag började julpyssla :O vafan har hänt med mig? jag är som besatt av den och lyssnar på massa julmusik redan nu!hahah. saknar prakitken faktiskt, fastän att det är underbart med lov! nu ska jag kolla lite på datan och sen dra ner och börja fixa iordning mig, pusss ♥

jag har ju en vit-blå tshirt, kanske kör på den :D haha


Kommentarer
Postat av: malin

kör på den tröjan, jag tror inte jag får låna halsduken men får se :)

ässå jag längtar sjukt mycket till julen, Vad mysigt att du lyssnar på julmusik varje kväll! den idén kanske jag snor lite granna ;)

men du passar bra i page, !

2009-10-27 @ 13:29:36
URL: http://whitestrawberry.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0