TORSDAG 081009

sitter i ett grupprum och ska plugga lite naturkunskap nu innan provet som är nästa lektion. efter studiepasset som vi har nu har vi bara 2 lektioner kvar, det går rätt så fort ändå. ska ringa min praktikplats idag också, lite nervös faktiskt men det kommer bli skiitbra.

igår var jag och min bror ensamma hemma och då va vi så duktiga så vi satt och pluggade i 2 timmar, han har oxå prov idag. sen åkte han för att köpa lite godis för vi skulle kolla på några desperate housiewifes avsnitt men då får han punka på moppen och kommer hem så får ha ta cykeln istället för jag hade börjat städa lite. sen kollar vi ett avsnitt sen händer det, det som inte fick hända, varför just jag?!! jag ska sträcka mig efter dosan och då välter jag ner hela mitt colaklas i våran vita soffa!!! fatta vilken panik jag fick va. så vi drar fram vanish och hårtork och massa papper. efter 2 timmar är soffan nästan vit och jag tror inte det syns, så kör på vanish om ni spiller, det hjälper faktiskt :D haha. nu blev det ju värsta reklam men aja.

nu ska vi till bamba,  sen efter skolan ska jag träna som jag inte har gjort på hela veckan, jag börjar typ bli förskyld igen, inte bra. sen ska jag övningsköra också som jag inte har gjort på hela veckan. ♥

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0