TORSDAG 151009

tjodelo.

snart kommer amanda hit så tänkte blogga en snabbis innan. praktiken gick skitbra idag igen. trivs så jävla bra där, känner mig hemma där. idag höll jag i förmiddagsaktiviteten och barnen tyckte det va skoj. och på måndag ska jag hålla den igen och redan då ska jag ha min första egna lektion, haha men det ska nog gå bra. nu så kommer ju amanda en stund sen vid 7 ska vi dra till fjärås på ett studiebesök hos en volleyboll kubb. nu ska jag dra mig ut för att möta henne, kanske hinner blogga ikväll annars gör jag det imorgon efter praktiken om jah hinner, ska ju ha föreställningen imorgon, ska bli grymt kul :D puss ♥



Kommentarer
Postat av: Malin

hallelujah! du updaterar mycke asså:) hinner inte med juu :O fin du är i håret<3

2009-10-15 @ 21:18:24
URL: http://whitestrawberry.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0