fortfarande ont i halsen...

assa jag tror att min hals kommer att sprängas snart, den gör så fucking jävla ont att jag vill såga i den. jag e seriös! jag skulle ju övningskört ochåkt ut och slått lite men nejnej,  det hann inte pappa med idag. han skulle istället klippa gräset och hjälpa min kära bror med hans moppe -.- så jag har degat framför tv hela eftermiddagen och softat. hur gött som helst. och om en vecka kommer 17 again på dvd, haha jag tjötar ju om den jävla filmen i varje inlägg, men är man besatt av zac efron så e man, kan inte hjälpa det. nu ska jag dränka min hals i halstabletter och kolla på oc, älskar den serien!

och orka att blogg.se dampar hela tiden. antingen så funkar inte statistiken lr så ser man inte sina inlägg, orka!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0