LÖRDAG 260909

hoppas ni mår bättre än mig, jag känner mig som en vandrande zombie seriöst! jag har inte varit såhär trätt på länge. men va ju tvungen att gå upp. ska åka om 20 min och träffa tramsgänget och få låten vi ska kunna. jag går i kör i skolan som estetisk val och då va martin från trams där i måndags och frågade om vi ville vara med i deras nästa show, klart man inte säger nej, haha. så det ska ändå bli roligt. för 3 årsen tävlade jag och några kompisar mot dom nere i falkenberg på open jam. då va dom amy diamond, hahahaha grymma va dom verkligen.

sen när mötet e slut så ska jag åka ner och hämta min mobil :D yeeeey, dom höll tiden oxå :O den har varit inne exakt 2 veckor idag och dom sa 1,5-2 veckor, en applåd.  nu ska jag käka frukost och sen cykla ner, hörs senare ♥


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0