LÖRDAGS KVÄLL HEMMA!

nu gick precis jonna & moa härifrån. dom kom förbi en stund och de va väldigt kul att träffa dom :)
och jag e så jävla trött och orkar inte göra ett piss just nu. ska nog lägga mig och kolla på film tror ja. haha kan ni gissa vilken? haha kan ju säga att de e en film som jag har tjötat om väldigt länge ^^ och snart kommer de säkert några onödiga youtubeklipp om jag hittar några. om en vecka ska jag träffa min malin, att jag saknar henne!

och förut så lämnade jag in min mobil, den e helt störd. de hände något igår med den så att det står "endast nödsamtal"precis innan ullared, perfekt tajming. assa skiten ska bara funka! så nu har jag min gamlagamlagamla mobil som e hur stor som helst :O för den ja hade innan har min pappas jobbakompis och ja får antaglien tillbaka den på måndag och det är oxå en sony ericsson så då e de lugnt! tack o lov.

denhär låten har jag lyssnat på hela dan..så jävla bra


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0