ONSDAG 090909

tjodelo

dan började jättebra, vaknade halv åtta och då skulle jag hinna duscha och fixa mig innan bussen gick kl8, haha så det va bara att hoppa in i duschen, ta mysbyxorna, håret i en tofs,borsta tänderna och sen rusa till bussen, men hann ändå stå och vänta på bussen i 10 min..

va på en lektion och sen gick jah hem, mår piss seriöst. och ska jobba ikväll, undra hur det kommer gå. även om det inte är så mycket folk där nu så ska man ändå städa och plocka undan allting. och ja håller även på att få bihålsinflamation lr hur det nu stavas. kände det när ja tappade en sak och skulle ta upp den så sprängde det i hela ansiktet typ. haha, känner att de senaste inläggen bara har varit massa skit om hur jag mår osv. ska bli ändring på det när jag e frisk!

och imorgon har vi skolfoto. vi pratade om att ha tema men nu vet jag inte vad vi ska va, vissa vill vara fjortisar och vissa inte. jag kan gärna gå med på att man gör något skoj på fotot men då ska alla va med. kul om typ 3-4 st gör något och resten är som vanligt, då kan det lika gärna kvitta. så får se, tar med lite smink ti skolan så får se hur jag gör där. nu ska jag lägga mig en stund innan jobbet och vila.

just det! 17 again skulle ju kommit ut på dvd idag men fanns den i butiken lr? nej, men på fredag efter orienteringen så ska ja hänga med amanda till ullared så då köper jag den där istället (Y)



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0