ONSDAG 300909

tjodelo.

kom precis hem från en väldigt konsigt bussresa? skolan helt okej, kungs på håltimman som vanligt på onsdagar och hittade 2 tröjor från gina :) sen skulle jag ta pendeln till kållered och sen buss för att träffa jonas. men så va det 2 olika bussar och jag tänkte, 50 % chans att jag tar rätt och naturligtvis så tar jag ju fel! så åker jag runt och helt plötsligt har jag åkte förbi sahlgrenska och slottskogen och är i göteborg? va hände där? så hoppade jag av vid järntorget och va helt lost. så skulle jag försöka hitta till centralen och det gick ju sådär. känns som att det är vägarbete i hela gbg :0 sen när jag kommer till centralen (äntligen) så har min mobil dött, jag får panik och måste åka hem.

så nu sitter jag här och har inte gjort något vettit idag. måste tyvärr plugga lite, kollade igenom lite på tåget och det är 40 sidor vi har + anteckningar, hur ska jag hinna plugga in allt till på fredag? sen ikväll börjar greys anatomy och det kan man inte missa! haha, hörs imorgon puss♥


Kommentarer
Postat av: M

hahahaha jag älskar sommaren med göran! men the ugly truth är sjukt rolig, jag skrattade så jag började gråta en gång! jonas !? ;) vi ses på lörda <3

2009-09-30 @ 18:13:29
URL: http://fmnoy.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0