orientering då.

nu e jag hemma och vi hittade alla 20 kontroller. men jag va så smart som tog långbyxor och tjocktröja så jag blev ju genomsvett på 2 sekunder. fast det va nog ändå bra för jag fastnade i björnbärsris och nu blöder det inte men de gjorde det och det hade blivit ännu värre om ja hade haft shorts. det händer alltid något när jag e ute i skogen. för sen skulle jag "springa" uppför en liten brant och då trampar jag på en gren som går rakt mot mitt ben och jag har fått världens bula under knät nu så det ser ut som om jag har 2 knän på högra benet. sen gjorde den jävla grenen ett hål i mina byxor oxå, jätteglad verkligen. och sen vid näst sista konrtollen så trampar jag snett -.- haha men det va kul ändå, det hör dit att slå sig lite. nu ska jag hoppa in i duschen och sen kommer amanda & dom att hämtar mig, glöm inte kolla & videon härunder!! haha :D

              

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0