SÖNDAG 130909

tjodelo.

har precis varit med nico och fillan en liten stund och nu tog dom bussen hem. jkobbade från 9.17 idag och är jävligt trött. och det är skola imorgon, jippi....not. det va inte så mycket att göra ett tag men så tunr 1-2 så kom det massa folk och där blev det liiite stressigt eftersom vi skulle precis käka lunch då. sen hade hanhals A-lag match så i pauserna va det ju tusen pers i cafèt. och mitt i andra pausen så går ena kaffekokarn sönder, perfekt. sen skulle vi sluta som tur va och lämnade allt åt hon som kom efter. så drog jag, nico & fillan hem till mej.

nu ska jag packa väskan för imorgon, har gympa och sånt. sen ska jag ta ett långt bad och sen SOVA! undra om jag komemr orka vakna imorgon. och idag fick jag även ett strykjärn tills jag flyttar hemifrån, haha. har redan en micro, bestick och aa ett strykjärn nu då, haha. och idag fick jag även sålt min cykle och min baotian, så dom pengarna sätts in till en bil som jag ska köpa om typ  7-8 månader :D


Kommentarer
Postat av: M

damn. du går in för detta du ! hahaha, handske och allt , fast i för sig , snor farsans nya :D haha

2009-09-13 @ 20:56:50
URL: http://fmnoy.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0