TORSDAG 030909

tjodelo.

besökarna bara stiger, tack :D
okej torsdag ändå förutom det jävla vädret! orka att det regnar exakt hela tiden. skolan va bra. hade faktiskt riktigt kul, skolan brukar ju inte få en på toppenhumör men idag fick jag det :O sen efter skolan åkte jag och mamma till sisjön och hämtade mina andra glasögon, så nu har jag båda 2, såg att för en månad sen beställde jag dom och det skulle ta 1-2 veckor, a tjena. sen när ja kom hem kom mormor & morfar direkt för vi skulle ner och köpa skor men självklart hittade jag inga. så fick pengar istället som jag tänkte shoppa upp imorgon med emma, tack m&m ♥ 

och min hals gör fortfarande göront, vill fortfarande såga i den. och ingenting hjälper ju, har tagit halstabletter, funka inte. druckit te, funkar inte. druckit kolsyrat, funkar inte. aaaaaaah hatar det. men jag har inte testat med honung i teet än så det blir sista försöket.



Kommentarer
Postat av: M

gud vad fina bilder! våra pappor asså, hur kan dom svika oss så?

2009-09-03 @ 20:39:44
URL: http://fmnoy.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0