TORSDAG 170909

tjodelo.

sitter i ett grupprum med amanda nu och har bkf. ska skriva hemtentan eller aa, börja med den iallafall. men den här datan e så seg så det har tagit 25 minuter att starta upp wordprogrammet. igår kom vi till skolan vid halv nio och ja, då har vi inställd lektion och börjar ist halv 12, lovely. så då blev det lindälv och kungsmässan i 2 timmar typ. sen när jag kom hem,  åkte jag och mamma och hämtade min nya klocka som jag skrev förut och sen hem och övningsköra. det gick så jävla dåkigt, körde åt helvette! så idag blir det mer övning!

efter skolan så blire träna med emma och sen träffa nico :) hinner kanske blogga när jag kommer hem innan jag ska köra lite. ♥

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0