borde plugga och göra salladen klar..

har precis varit ute och övningskört i kungsbacka :) gick bra och pappa sa att han skulle våga låna ut bilen så jag kunde köra själv nu och om han säger sånt så kör jag jäkligt bra :D haha, min pappa älskar våra bilar lika mycket som... aa jag vet inte men mycket iaf!
imorgon har jag stora holm och det ska bli svenkul men kommer vara sven nervös i bussen dit.
så nu ska jag göra sallad som jag ska ha med mig dit och sen MÅSTE jag plugga. hinner ju inte göra det imorgon. sen måste jag duscha oxå innan andra avenyn som även ska läggas ner...... blir man trött eller vad?
just det ja, när vi handlade på maxi förut så va en från min praktikplats där, så söt är hon. när hon sprang fram och krama mig kolla hennes på snett på mig, haha han fatta ju inte vem jag va direkt. blev lite pinsamt där..

nu ska jag göra allt som ska göras innan tvn börjar, puss ♥

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0