bra lördag!

JAG SKA FÅ EN TILL KUSIN :D :D

fick reda på det idag, wiie så kul :D va ju med släkten idag och det va chill. spelade massa fotboll och körde frågegung som man lekte när man va liten, haha bara det att jag har blivit alldeles för stor för att gunga, fick jätteont i höfterna för jag var för tjock och blev nästan yr av att gunga, haha! men det va kul att träffa alla ändå, alla från tranås va ju där också och dom hade vi inte träffat sedan andra advent! har precis kollat på millenium och jädrar va bra filmerna va! missade dock tvåan men trean va bra, bara att min mammi skrämde skiten ur oss för att hon blev rädd? haha. nu ska jag fortsätta chilla med film & chips, hörs imorgon ♥

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0