du är den ändå som får mitt hjärta att slå snabbare och långsammare på samma gång!

Hej igen! inget bra att ha data på rummet, blir ju att man sitter här när man inte har något annat att göra eller att man bara har den på för att! så därför blir det ett till onödigt inlägg. har pluggat klart, blir nog inte svårt imorgon. efter de kollade jag andra avenyn från förra veckan, missade det då och har inte hunnit se det förens nu så tog sista minuten typ eftersom ett nytt avsnitt kommer ikväll och iaf, det va skitbra, slutade med att jag låg och lipa, hela min kudde va blöt! så längtar till avnsitt tills ikväll, kunde ju sett de nu på svtplay men jag ska bannemig hålla mig, hehe ;) sen åkte jag med pappa och handlade! fick med mig en stor cola hem, våran lilla tradition till andra venyn =)
hatar även vädret, fy fan va träkigt det är när det regnar! sitter inne och dör bara, sprang några meter från bilen förut och det räckte gott och väl! såg även vänner för en halvtimme sen och det va avsnittet då joey berättar för rachel att han är kär i henne, de borde ju vara dom två! det har jag tyckt hela tiden!

hittade en ny gooing idag, la in den på ipoden brevid men den är helt knas :O så lägger upp den här också ;)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0