hasta la vista mothe.......

Hellu! riktigt bra dag har det varit. alla kom vid fyra tiden och då åt vi påskmat och sedan blev det att leta påskägg i trädgården som "påskharen" vart och gömt. lite pinsamt att jag inte hade hittat mitt så de andra fick hjälpa mig... brukar göra narr av pappas kartor haha men nu fick jag tillbaka för det och lär höra det i en vecka ungefär -.- fick även påskpresenter som va tidning, solpuder, (mitt andra tappa jag i golvet förra veckan och fick det överallt så det behövdes verkligen ett nytt) och pengar ;) behövdes det med!!
alla åkte hem för en timme sen och jag har bytit om och ska snart duscha sen sova.
imorgon ska jag upp halv sex, wiie.
behöver ta en paus från bloggen eftersom jag är beroende av att blogga om mitt tråkiga liv så känner att jag måste bort. så ska åka 9 timmar i bilen för att komma bort från den.





hahaha självklart åker jag inte bort för bloggandet om någon nu gick på de.. vi ska åka skidor och jag hoppas att jag kommer hem hel igen! så det blir en bloggpaus och ni får inte veta hur länge jag e borta utan en dag skriver jag och då märker ni att jag e i stan igen ;)



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0