MÅNDAG 120410

Hallå! sitter i grupprum med amanda nu :) har precis varit bamba och det va go mat där, gillar faktiskt bamba-maten.. innan va vi uppe vid tingberget och kollade runt lite för vi ska ha groddenloppet där i maj. och snäll som hanna är så fick vi åka med upp i hennes bil. blev ju inte alls sugen på att ha körkort nu heller :D men snart snart, har ju halkan nu i veckan sen är det inte mycket kvar! snart har vi lektion igen och vi har ingenting att göra så vet inte varför vi ska ha lektion. de andra ska ifs skriva lite. sen har vi gympa och har friidrott, wiie not. och till sist så har jag kör fast jag e egentligen klar men ska bara få mitt betyg. nu drar vi mot lektionen, hörs sen!

Kommentarer
Postat av: nico

jag diggar tomten med klockan ;D <3

2010-04-12 @ 18:22:27
Postat av: Gabriella

haha grömt snögg ären :D <3

2010-04-12 @ 21:31:30
URL: http://blondyouknow.blogg.se/
Postat av: Jonna

Min tår och fötter blev jättefula i dem :( <3

2010-04-12 @ 22:07:30
URL: http://litenmenball.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0