natti

Hej igen! trodde inte jag skulle blogga mer ikväll men som vanligt fastnar jag vid datan.. har precis duschat och innan de kollade jag solsidan och någon film på tv1000, kommer inte ihåg va den hette men adam sandler va med i den och va asrolig haha!

om 8 timmar ska jag upp igen och jag har inte ens funderat på att lägga mig än.. ska kolla något dh eller satc avnitt så jag blir trött någon gång för det lär jag vara imorgon bitti iaf!
haha just det, förut städade jag min garderob lite och hittade en "dagbok" som vi skrev i skolan i typ ettan. då skrev jag att jag hade varit på mallijarka! haha någon som förstår vad jag menar? ;) hahaha dog av skratt när jag såg det! nu ska jag försöka nana, nattinatti ♥

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0