ONSDAG 280410

Hellu! assa jag är så jädra trött, känns som jag inte är någonting annat nu för tiden! måste lägga mig i tid på kvällarna, tänker det varje kväll men blir ändå runt tolv-tiden som jag lägger mig, alldeles för sent för att sen gå upp vid sju!
och idag gick jag upp en halvtimme tidigare, skulle vara på körskolan senast åtta imorse för jag hade gbgkörning från åtta-ett ungefär. usch, va ju inte van vid så mycket trafik och spårvagnar och cyklister överallt. men det gick bra ändå, trodde seriöst att jag skulle krocka med någon! sen skulle jag sätta mig vid en data på körskolan och plugga repetioner men jag va helt slut i huvet! fick lite mer än hälften rätt bara och man får ha högst 7 fel, inte bra! men man fattar ju varför efter att ha kört bil mer än 2 timmar centralt i gbg, då blir vem som helst trött! nu ska jag plugga på provet som vi har imorgon, inte mycket att plugga på men bör ju ändå kolla igenom lite till! kommer även bilder på de jag shoppade i måndags med amanda innan jag slår upp den kära boken ;) ♥


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0