SÖNDAG 110410

Hellu :D har inte bloggat på en hel vecka, hur har jag klarat mig?! kom hem för en timme sedan ungefär och det första jag ser när jag kommer in i hallen är en stor feting till spindel, usch vad jag hatar dethär huset på våren, dom gillar mitt rum och hallen som är precis utanför mest oxå..

jag har haft en lovely vecka däruppe i dalarna. hade dock inte så jättefint väder varje dag men vafan, skidor kunde man iaf åka så det va bra :D hade sol 3 dagar och idag brände jag mig redigt på näsan och pannan (Y)

lägger ut 100 bilder och berättar om allt imorgon, är dötrött och vill bara sova i min efterlängtade säng just nu. hoppas ni har haft det lika bra som jag, god natt

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0