TISDAG 130410

Guten morgen! sitter här i ett grupprum med nicolina nu och ska snart ner till bamba.imorse skulle jag duscha och precis när jag skulle ta schampoo-flaskan så sitter spindeln från min papperskorg där bakom och fräser på mig. jag skrek i seriöst 2 minuter rakt ut och sen ringde jag mamma. HATAR FORTFARANDE SPINDLAR 
va ju på synundersökningen förut och linserna får jag nästa onsdag,på min födelsedag. haha, ska göra linsträning då oxå eftersom jag inte hade bokat det tills idag. efter skolan ska jag träffa felicia och kolla skor typ, skriver när jag kommer hem sen, puss ♥


Kommentarer
Postat av: krukan

inte mkt till sko shopping blev de ! haha <3 ses snart igen du o ja tkr ja <3

2010-04-15 @ 00:05:02
URL: http://felicianafors.blogg.se/
Postat av: Gabriella

hehe nej det blev ju inte de :) ja det tycker jag verkligen! <3 <3

2010-04-15 @ 21:20:52
URL: http://blondyouknow.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0