TORSDAG 150410

Hellu! har inte hunnit blogga någonting idag. först va det skolan och den gick fort som vanligt. på lunchen gick jag och amanda & åt på subban, riktigt gott (Y) sen gick jag bort till körskolan och darrade som ett asplöv, (tönt jag vet..) vid halv ett tiden gick vi upp till lektionssalen och gick igenom vad vi skulle göra på risktvåan. när man fick se ett videoklipp om hur de skulle gå till blev man ju inte mer nervös eller så.. sen gick vi till bussen som skulle gå kl ett från stationen och vid  två tiden va vi framme och då hade vi genomgång igen och sen gick vi ut. det va skitkul och jag skäms nästan när jag tänker på hur nervös jag va! men nu är det gjort och jag hade lätt gjort om det igen om man fick :D

nu ska jag plugga och packa för helgen då jag åker till varberg ;) bloggar kanske lite i skolan imorgon, har även körlektion imorgon bitti! puss♥

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0