shoppingshoppingshopping

yes, idag har jag och nicolina strosat runt i göteborg och letat kläder och väskor. ja fick med mig en kjol och ett linne hem, wiie! fick även bytt min tröja idag med peacemärke på :D käkade på subban och kors va gott det va, sist jag åt det va nog någon vecka innan skolavslutningen :O fööör lång tid ja. och när jag kommer hem så står det en platttv i mitt rum, blev man glad eller? :D håller på att fixa med kanaler och så och det verkar som att den hatar mig, har bara fått in fyran... så nu får pappi ta över så ska ja fixa mitt hår, bara mammi orkar och det hoppas jag verkligen att hon gör för ser förjävlig ut!


  
allt från gina!



min tv :D


Kommentarer
Postat av: nicolina

kul det va gummsi :D <3 haha vilken bild på mig!

2010-08-03 @ 23:13:31
URL: http://nicolinaellinor.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0