TORSDAG 190810

Hallå! sämre uppdatering finns väl inte.. skolan va ju sååå rolig idag.. hade poängpromenad och fika i skogen, mysigt med alla getingar och kryp! slutade efter 2 timmar typ och då åkte ja hem och bytte om sen åkte ja till stan. åkte in dit med nicoline och haha vi såg nästan likadana ut... folk trodde säkert att vi bestämt kläder men det va sånt vi gjorde i fyran och femman typ så alla bara veeet! vi skulle tagit en fika men blev en tripp till frölunda torg i tio min sen drog vi tillbaka till stationen igen haha så kul va det där typ! nico tog tåget till kba och jag träffade daniel en stund :)
busschauffören som körde bussen nu när jag skulle hem hade nog inte alla kameler hemma han.. börja med att han kör åt fel håll haha :D och hade sån jäkla bra tajming va, när ja va 10 meter från vårt hus börja det ösregna, hann precis in (Y) nu ska jag hoppa in i duschen sen sooooova, är dötrött fast har lovat att vara vaken till tio iaf, ska försöka hålla de ;)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0