FREDAG 171210

ooh såg att min fina pojkvän hade bloggat idag och blir alltid lika glad av det (a) ska äntlige få träffa han imorgon och sova med honom wiiiiiie och saknar han sjukt mycke :( ska snart duscha efter en fööör lång dag. började med att jag va duktig och gick till skolan en timme. sen stressa tillbaka till hotellet och byta om fort som ögat sen lussebussen mot onsala och vidare hela dagen. trodde att vi skulle dö flera gånger under dagen. va 2 cm från att åka ner i ett dike, va 1 mm nära att köra på en gammal gubbe med rolator, körde upp på en fet trotoarkant, en stor isklump, körde över gångbanor flera gånger, körde på andra sidan vägen och höll på att krocka med en bil behöver jag fortsätta? så efter denna dag är jag väldigt trött och ska hoppa in i duschen sen sooova. måste kolla paradise finalen om tio minuter så nu måste jag skynda mig!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0