MÅNDAG 131210

Hellu! jädrar vilken låååång dag det har varit. 06.00 ringde klockan och kvart i sju satt vi och åt frukost färdig sminkade och pigga.. så från 7.30 till 20.30 har vi haft tolv framträdande, att vi är trötta JA! borde plugga men tycker att jag själv är värd lite vila efter allt slit idag.  imorgon har vi bara 3 framträdanden och skulle egentligen checkat ut men superduperbra som våran åke är så fixa han så att vi får sova kvar här tills på lördag :D saknar dock min daniel så de gör ont :( ska lägga oss snart för är verkligen helt slut. såg precis vidoen från misshandeln på kbastationen från efterlyst och killen är störd. vill inte gå på den stationen och bara tanken av att det lika gärna kunde varit någon som jag kände så blir jag så jävligt arg. hur fan fungerar den människan ?

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0