ojoj vad man kan öppna upp sig på en blogg

jag har alltid varit den som tänker på andra framför mig själv. kan nästan aldrig säga nej och om någon vill göra en sak och jag en annan så ger jag alltid med mig för att göra den andra gladare. jag kan inte med att säga vad jag vill göra för att kanske göra den andra personen besviken eller sur så därför ger jag mig. jag har verkligen alltid varit sånhär, sen jag föddes typ och jag måste bli bättre nu när folk till och med har sagt till mig och det är inte bara en gång utan flera gånger. jag ska börja tänka på mig själv först som resten av världen verkar göra för jag mår inte bra av att ha det såhär.


ett av mina nyårslöften!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0