TORSDAG 301210

jag har glömt att blogga igen :( missa igår också.. men jag överlever, finns viktigare saker just nu. ska städa här hemma sen åka till min älskling och stanna där tills imorgon :) va hos nicolina igår och vi kolla film och laga mat och hade det riktigt mysigt :) dock va det -17 när jag körde hem från henne och det va fööör kallt! ska bli mer än -20 på nyår också, myyyyssigt värre.

och jag måste bara säga att jag hatar att köra bil över huvudtaget just nu. alla kör som idioter, kör ut mitt framfören när det är glashalt och slirar sönder men gasar vidare så det blir värre? ligger i röven och kör med helljus (fast har kommit på ett smart knep för att blända dom, tack pappa hehe) nej, jag blir bara sur om jag fortsätter rabbla upp allt dom gör, men oftast, nej ALLTID är de .... och .... som är dumma i huvet på vägarna!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0