hemma nu, snart iväg igen.

herregud va omogna killar på högstadiet är! stog och väntade på bussen i typ 20 minuter och det kom snöbollar flygandes varje sekund! jag skojar inte, blev så jävla trött på dom och samtidigt börja jag skratta, för hur kul kan det vara och kasta så fjortisarna får det i sitt tupperat hår, sminket rinner och dom skriker? fjortisarna höjer ju upp håret och sminkar sig med 3 kg smink varje dag för att vi ska slippa se vilka dom egentligen är så kasta inte mer, okej för dom skriker bara ändå och bara så ni vet, DOM GILLARE! sen precis innan bussen kom va det en kille som fick en snöboll i ansiktet och precis i ögot, hade sån jävla lust att gå och mula den personen eller a, alla som kastade! om jag hade fått en på mig då jävlar, haha stog verkligen och ladda för att gå och slå dom :D men sån tur hade man inte idag. om en timme ska jag ta bussen ner till körskolan, har teori ikväll och efter det har jag redan gått halva teorilektionerna, wohoo! och jag gick på kungs en stund efter skolan för jag skulle först köpa fritidskort (halleluja) sen gick jag runt i typ en halvtimme och väntade på att klockan skulle bli kvart över så man kunde gå till bussen. då hitta jag massa snygga saker, leggings, plånbok,väska, solglasögon och en sjukt nice tröja. om jag kunde köpt de nu! men tänkte vänta till lovet ist, roligare att shoppa i gbg ;) kungsbacka är så jävla tråkigt! nu ska jag äta innan jag ska gå till bussen ♥

Kommentarer
Postat av: S A N N A

hej sötan! :)

vad händer hos dej? :):)

2010-02-10 @ 16:41:37
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0