idag blir det fräckisar ;)

Vilka fyra ord hatar en man att höra när han har sex?
- Älskling!!... jag är hemma nu!

Svenskan: - I Sverige kallar vi den för snöbollen.. för den blir hård när man kramar den. Italienskan: - Vi kallar den för ridån.. för den går ner efter varje akt. Då kom det en nunna och sa: - Vi kallar den för legenden.. för alla har hört talas om den, men ingen har sett den.


Lärarinnan: - Nämn några mänskliga organ som vi har två av -Ögon, öron, lungor, svarar barnen -Kalle svarar: - Pitten! - men, Kalle det har ni pojkar inte två av - Jo, min pappa har det, en liten som han pinkar med, och en stor, som han borstar mammas tänder med.


De båda bröderna fem och sju år, står och turas om att titta in genom nyckelhålet till föräldrarnas sovrum. Femåringen vänder sig till storebror och säger: - Det var det värsta. Och mej skickar dom till psykolog för att jag suger på tummen!

En man satte in en annons:"Fru Sökes". Nästa dag fick han över hundra brev. De innehöll alla samma svar: "Du kan få min!"


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0