Ledig IGEN!

orka vara ledig imorgon igen och antagligen på fredag med.är dom så sega så det tar en vecka att skotta bort lite snö? hur klena tak har inte kungsbacka egentligen?! förstår de som ska till skolan att det är guld värt o va ledig men när vi har praktik? sen fick jag höra att dom ska ta en vecka av vårat sommarlov för dethär?! URSÄKTA, fast då får ju jag en vecka för praktiken, dom skulle abra våga hålla oss i skolan, ska dom lixom skjuta upp studenten en vecka då eller? får se hur det blir med de men jag hoppas inte det, har redan för kort sommarlov.

hade ju som sagt körlektion förut, sen satt jag vid datorerna i 2 timmar tills teorin började och övade på faser. så nu är jag rätt trött i huvet, just de, hann springa in på h&m innan körlektionen och köpte mig ett par leggings med skinnlappar på, wiie som jag har letat, va dock inte exakt dom jag ville ha för de som jag helst hade velat ha har varit slut i över en månad på raglady & tara.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0