LÖRDAG 270210

haha lika ful som vanligt är jag. ska snart sova men orkar inte lägga mig, ska ta bort sminket, byta om och bädda upp sängen, blir trött bara jag skrev detdär. kollade lite os förut och tycker det är jävligt skönt att det är slut på söndag, så andra avenyn kan börja gå igen, halla lixom! men såg att 2 svenskar kom 4:a i olika grenar, precis så att dom missa medalj, synd för dom. och såg även att usa-finland spelade hockey & usa ledde med 6-0, i första perioden bara, HAHAHA! men nu måste jag ändå lägga mig. eller vänta! sims har jag inte spelat på lääänge, kanske lana med mig själv inatt? låter det lockande...JA! kanske blir ett till onödigt inlägg innan jag lägger mig ;)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0