luktar vitlök

assa undra om det kommer sluta snöa någongång? det har snöat exakt hela tiden sen igår någongång.. kollade på twilight förut och synd för mig va att filmen började fyra istället för tre så där satt jag och blev ägd i en timme. väldigt synd att inte malin kunde träffas idag, har hur tråkigt som helst just nu. haha, kom & tänka på de som ska in på melodifestivalen idag i gbg, tåg & bussar är inställda, haha kul om det är ett tomt scandinavium, hade ju varit roligaste idag. just det, förut när jag gick bort för att städa gick jag förbi 2 helt efterblivna killar, hahaha. den ene bah; oj, det snöar ju fan. NEHE! märker du det nu, är du född bakom en trähäst eller? ska jag sjunga singstar eller gå ut i snön nu, svårt val...


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0