ONSDAG 030210

tjodelo! jobbig skoldag måstejag säga. börjar med att bussen inte kommer, missar första lektionen sen har vi svenska, då vi läste en halvtimme sen slutade vi för sista lektionen hade vi "självständigt" arbete och vi e redan klara. så mammi va snäll som vanligt och hämtade mig så hann se slutet på våra bästa år, grymt bra serie... sen kollade vi lite vänner-avsnitt, har bara 4 avsnitt kvar nu =) om 2 timmar ska jag på första körlektionen och direkt efter det blir det teori i en & en halvtimme.. och ikväll kommer andra avenyn, wiie. haha, och malin, har du sett hur många som är med i gruppen nu? :D wohoo! nu ska jag sitta och lata mig en stund till sen börja gå ner i snön ♥



såhär ska jag köra idag ttttyyyyppp

Kommentarer
Postat av: Malin

Tackar min sköna :D JAAA - 73 medlemmar :O:O:O

hur blir det med helgen ?:)

2010-02-03 @ 18:56:57
URL: http://maalinden.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0