ONSDAG 170210

godmorgon? haha, bara för att jag inte orkar gå och lägga mig och det redan har gått en timme nu på onsdagen. idag ska jag först bara ta det lugnt hemma, kommer antagligen ha världens träningsvärk när jag vaknar sen för körde ju basket igår och det har jag inte gjort sen jag vet inte när, någon gympalektion från förra terminen typ. sen har jag teorilektion så innan den ska jag läsa på lite om vad lektionen ska handla om, haha låter bra och sant nu men det kommer sluta med att jag kollar igenom allting på bussen istället, i sista minuten. nej, nu ska jag nog nana ändå, orkar inte hålla uppe armarna mer, gonatt ♥

Kommentarer
Postat av: Vincentelida

Very interesting site. I have bookmarked you.

2011-03-31 @ 11:40:59
URL: http://vincentelida.blogfeaturing.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0