snösnösnö, tar det aldrig slut?!

nu är jag helt slut! vaknade vid elva ungefär och märkte att det va sjukt mycket snö ute :O så ringde malin & hon kan inte komma idag, detta väder säger jag bara! sen åkte jag bort & städade, och va tvungen att skotta oxå, när jag precis e klar kommer skottbilen eller va man nu kallar det, haha har tappat ordet men ni fattar, iaf när jag precis har skottat så fint så kommer han och förstör, blev på jättebra humör efter det.. sen hade det snöat så mycket att jag va tvungen att skotta igen när jag skulle gå hem, suck! sen när jag kom hem hade mammi gjort en skiboardbana så har åkt där en stund nu och fått snö upp till knävecken och armhålorna, mysigt va? längtar ändå tills vi ska till grövelsjön konstigt nog, ännu mer snö! nu piper tvättmaskinen så får tömma den sen blir det twilight på tv vid 3 och en stor fet godispåse, tycker att jag har förtjänat det =) hörs sen ♥

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0