TORSDAG 250210

Hej på er! förlåt att jag inte har bloggat idag, har inte haft tid till det. började med våra bästa år, naturligtvis. sen började den roliga städningen, städtorsdag ni vet. sen mitt i allt ser jag hur det öser ner snö, så vi skyndar oss och åker & handlar. innan vi blir helt insnöade. sen hem igen, fortsätter att städa sen blir det mat och nu är jag trött. om en stund kommer nicoline hit och då ska vi kolla på taken. ni som inte har sett filmen borde verkligen se den! det är mycket pangpang och jag brukar hata det men i denhär filmen är det okej, bland de bästa filmerna jag sett helt seriöst.

Handlar om en tjej och hennes kompis som åker utomlands, till paris. en kille åker med dom i samma taxi från flygplatsen och får deras adress. sen hämtar han sitt "gäng" och som kommer och kidnappar tjejorna. samtidigt som dom hämtar dom pratar den ena flickan i telefon med sin pappa som hör allting och han åker ner direkt för att rädda dom. Så hemsk är den men jävligt bra, se den!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0