tröttpådethärnu

jag hatar och vara sjuk. fördelen är att man kan se våra bästa år och man inte behöver göra sig iordning ett skit, sitter fortfarande i pyjamas och luktar svett, mm underbart! jag vet itne om jag kommer vara frisk imorgon men har bara en lektion och då är det prov! så om jag missar det så får jag göra om det på min födelsedag! så jag ska göra det imorgon hur jag än mår. och jag har körlektion innan provet eftersom vi börjar så sent men ska ringa och avboka den, ska verkligen inte köra när man inte mår bra.

jag kollade på våra bästa år förut och det är ju såe spännande va! haha, sen åt jag lite och pluggade och det känns som att det kommer gå rätt bra på provet ändå, vi har ju gått igenom allting på lektionerna så lite sitter nog kvar =)  sen hade jag tråkigt en stund så spelade någon spel på datan och förlorade mot mig själv, väldigt kul! nu ska jag plugga lite till och sen kolla på film, tror jag ska se någon med sommar, kanske mamma mia eller livet enligt rosa. vill ha sommar nu så man kan sola, bada och vara ute!!!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0