LÖRDAG 300110

tjodelo! har precis varit och städat och innan det hann jag bara äta frukost. senare idag ska jag övningsköra och sen vet jag inte hur det blir ikväll, kanske hemma eller inte. måste iallfall se ROBINSONfinalen! jag hejjar på att johan vinner från ghede så han kommer i finalen annars hoppas jag att sanna vinner. igår träffade jag malin, tack för att du finns! mår alltid toppen när jag träffar dig. vi kollade lite lets dance och på solsidan, spelade buzz och hade allmänt roligt som vanligt :) nu ska jag äta, här har ni en låt sålänge ♥  






Kommentarer
Postat av: Malin

Samma här, Älskar dig!<3 mår bra av att träffa dig<3

2010-01-30 @ 15:24:01
URL: http://maalinden.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0